zondag 18 oktober 2009

Alweer een jaartje ouder !

Gisteren ben ik weer een jaartje ouder geworden , het lijkt wel of de jaren steeds sneller gaan als je ouder wordt ! Ik ben erg verwend met prachtige kado's , dit schaaltje ligt helemaal vol met super mooie zeepjes , zelfs de tompouse en bonbonnetjes zijn van zeep , deze kreeg ik van mijn lieve vriendin Inge , ook had ze een prachtige LO gemaakt , kijk maar eens op haar blog !Hier een close-up van het elfenzeepje , het is jammer dat er nog niet iets uitgevonden is op de pc zodat je ook geuren kunt ruiken , deze zeepjes ruiken heerlijk ! Kijk maar eens bij Romantic-Home voor super lieve kadootjes in prachtige nostalgische stijl .
Dit is de tompouse , alles is van zeep , alleen de kleine roosjes bovenop van papier .

Ik heb de laatste tijd nog best wel wat gemaakt , maar dat kan ik helaas nog niet laten zien , wel mag ik vertellen dat er 21 november een nieuw boek uitkomt. Scrapcards 3 "Cards en Gifts"en ik ben er trots op dat ik erook aanmee heb mogen werken , het wordt een prachtig dik boek boordevol mooie kaarten en gifts , ook mag ik komen signeren tijdens de koopzondag , 22 november bij P&P .


Deze award kreeg ik wel 4x van Corrie, Bernadet, Miranda en Tineke , dank jullie wel meiden voor deze prachtige award , ik heb gezien dat er al veel zijn die deze ook al hebben , zo niet get it !!


Hier is het herfstvakantie en ik ben lekker een weekje vrij , we willen met ons viertjes nog wel wat leuks gaan doen deze week .
Een gezellige week allemaal en bedankt voor jullie altijd lieve reacties dat maakt het bloggen juist zo leuk !

xxx Jeanet xXx


19 opmerkingen:

RosesMarijke zei

Hallo Jeanet
Van harte gefeliciteerd met je verjaardag en nog vele jaren toegewenst hoor!!
Liefs van Marijke

sandra_w zei

Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag Jeanet! Wat 'n heerlijke geurige kadootjes heb je gehad!

San x

Laura zei

Hartelijk Gefeliciteerd Jeanet. En wat heb je leuke dingen gekregen. Geniet er maar lekker van. Groetjes Laura

Jacqueline (Sjakkie) zei

Als nog van harte met je verjaardag! En je cadeautjes zijn super mooi, echt prachtig. Fijne vakantie!
Groetjes van Jacqueline

Scrap Hills zei

Lieve Jeanet,

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Zo te zien was het een geurige dag :o)

Ben zeer benieuwd naar het boek!!
Voor de workshop van 19 december heb je weer super je best gedaan!! Prachtig gemaakt weer.

Liefs Hillie

Janny zei

nog gefeliciteerd Jeanet en wat een gave zeepjes zijn dat! ben benieuwd naar het boek!

Ellen zei

Hoi Jeanet,

Als eerste nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag, je bent lekker verwend zie ik. Prachtige cadeau's hoor. Hier is het ook heerlijk herfstvakantie dus even een week alles mag en niets moet. Helaas moet mijn man wel werken.

Groetjes,
Ellen

Jeanet zei

Dank jullie wel allemaal !

diana68 zei

Alsnog van harte gefeliciteerd met je verjaardag...en je bent heerlijk verwend !!

diana x

Anoniem zei

Nog van harte gefeliciteerd Jeanet en wat ben je toch verwend zeg hele mooie kadootjes !!!

Groetjes Trudy

Jeanet zei

Bedankt allemaal weer !

Thea zei

Gefeliciteerd, die zeepjes zijn zeker geweldig.
Ik kijk uit naar je projectjes voor in het nieuwe boekje.

Groetjes Thea

Sandra zei

Gefeliciteerd met je verjaardag!
en wat ziet dat er allemaal lekker uit!

Willy zei

Wauw....wat een supermooie cadeautjes heb je toch gehad!
Echt schitterend allemaal ;)
Groetjesss, Willy

Jolanda zei

Nog van harte gefeliciteerd! je hebt leuke dingetjes gehad!

Jeanet zei

Dank jullie wel !

Josee zei

Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!
Wat een prachtige zeepjes zeg, je zou er zo in bijten :p

Groetjes Josee

liszha zei

Oh god, ik voel een zeepaankoop aankomen!

Anoniem zei

Hallo ,

Ik ben net terug van een vakantie naar spanje. als je ooit in de buurt bent van baskenland en e houd van Fietsen dan moet je zeker de fabriek van [url=http://www.orbea.com]orbea[/url] gaan bezoeken.
Je krijgt er alle informatie van en eht zijn super fietsen. Ik heb deze tip gekregen via een kleine site [url=http://www.vakantienieuws.info]vakantie nieuws[/url]
Nu ik vond de linkop jullie site en wou jullie toch nog even bedanken .