zondag 14 maart 2010

Happy Birthday

Eindelijk vandaag eens een kaartje kunnen maken , ben wel met nog iets anders bezig waar jullie later wel over horen , maar wilde vandaag m'n nieuwe stempel en papier maar eens gebruiken.Afgelopen donderdag op de beurs geholpen , het was gezellig druk weer aardig wat bekende gezien en gesproken wat altijd erg leuk is en ja als je op zo'n beurs staat met je neus tussen al die nieuwe spullen kan ik het niet laten hoor om iets nieuws mee tenemen.Dit super lieve PB stempeltje heb ik bij Marga gekocht, is ze niet lief !En het papier, hoe kan het ook anders is van Tilda "Autumn Lilac"helemaal mijn kleurtjes.Maar kheb nog 2 andere PB stempels gekocht en ik heb er zelfs nog 2 liggen erg he :$ , maar ja voorlopig is er even geen beurs meer , dus je kunt ze maar vast hebben toch hihihi.
Afgelopen donderdag is mijn schoonmoeder 80 geworden , ze houdt zelf ook heel erg van freubelen dus dacht ik maak voor haar maar een cupcake , wel toepasselijk voor een verjaardag , ik had er een label bij gemaakt om er geld bij te geven, want zeg nou zelf wat geef je iemand nou die 80 geworden is !!


Het papier is wederom van Tilda "Kitchengarden".



Ze was er super blij mee ,ik had er een taartrandje met een schaaltje bijgedaan waar nog wat chocolade eitjes oplagen.


's Avonds zijn we heerlijk uit eten geweest met broers en een zus ,zwager en schoonzus, het was erg lekker.



Ik moet eigenlijk verder met andere opdrachten , maar ik ga toch eerst nog een PB stempel inwijden hihihi !!
Erg leuk dat jullie weer langs geweest zijn en dank jullie wel voor de lieve reacties!
xXx Jeanet xXx




22 opmerkingen:

Yvonne zei

Wat een lief kaartje Jeanet! Enige stempel en papier heb je gebruikt.Ben natuurlijk ook reuze benieuwd naar de andere dingen die je aan het maken ben.
Kan me goed voorstellen dat je schoonmoeder heel blij was met de cupcake, t'is een snoepie! Groetjes, Yvonne

anneke's creaties zei

SUUUUUUUUUUUUUper wat is dit mooi, en de kleuren fantastisch, en dan die cupcake, wat geweldig mooi.

groetjes anneke

scrappingtwins zei

wat een super lieve stempel heb je gebruikt. En de cupcake is ook erg mooi geworden. Leuk om hem kado te krijgen

groetjes de twins

Josee zei

Wowwwwww, wat een mooie kaart en wat een leuke stempel!!!
Helaas kon ik, door omstandigheden, dit keer niet naar de beurs, daar baal ik nu nog een beetje van en in Augustus, zie je me vast weer langs komen hoor!!!
Trouwens, die cakejes zijn ook om in te bijten !!!!

Groetjes Josee

m@deliefjuh zei

sjongen jongen wat gaaf weer zeg! mijn complimenten!

Corrie zei

Prachtig kaartje Jeanet, wat een lief stempeltje. Ook je cupcake vind ik waanzinnig mooi.

Tineke's hobby zei

Wat een schitterend kaartje erg mooi papier en dat stempeltje is ook een plaatje.
Die cupcake vind ik ook zo mooi ik kan me voorstellen dat de jarige hem geweldig vond
Groetjes Tineke

Karen zei

Wat mooi, Jeanet! ;) Altijd zo'n romantische kleuren.
Knuffels,
Karen.

Maria zei

Wat een schattige stempel Jeanet! Kan helemaal begrijpen dat je die niet laat liggen! Prachtige kaart, mooie details! En wat een geweldige mooie cupcake, leuk blijvend kado! Nog gefeliciteerd met je schoonmoeder, een mooie leeftijd 80 jaar!

Elly zei

Tja, wat moet ik nu weer zeggen; je kaart en de cupcake zijn weer GEWELDIG!!Ik zou willen dat ik eens een woord had, wat de lading dekte, maar dat ga ik nog zoeken hahaha.
groetjes, Elly

Willy zei

Schitterend Jeanet, zo'n gave stempel! En die cupcake.....ohhhh....wat mooiiii ;)
Groetjes, Willy

Norbiba zei

wat een geweldige cupcake en een schattig kaartje!

groetjes norbiba

Loes Oorschot zei

Te mooi voor woorden... Echt prachtig allebei!

Groetjes, Loes

Bernadet zei

schitterend kaart Jeanet, zulke gave kleurtjes ook zeg!!!
En je cupcake is soooooooooo mooi!!

creacora zei

Wauw wat mooi allemaal weer Jeanet gefeliciteerd nog met je schoonmoeder wat een schitterende cupcake !!! prachtig gemaakt meis en je kaart is ook helemaal top ja die stempel is wel een lieffie en het papier is ook prachtig ben alweer benieuwd naar je volgende werkstuk hihi
groetjes Cora

Unknown zei

wat een snoeppie van een kaart en die cupcake wat een beaty wat zal ze daat bij mee zijn geweest

Liefs nellie

Monie zei

Prachtige kaart heb je gemaakt Jeanet. De cupcake is ook zooo mooi.

Dicky zei

Super zeg, en die ongebruikte stempels van jou komen vast binnenkort wel uit de kast. De cupcake is ook om van te smullen zeg

Hilda zei

Pfffffffffffffff Jeanet, dat is weer eens een goeiemorgen op de maandag hihihi. Wauwwwwww wat een gave cupcake heeft je schoonmoeder ontvangen. Die is super!!!!
En dan je creatie er boven ook heeeeeeeeeel mooi.............
Ja als je naar de beurs gaat, moet je wel mee naar huis nemen hé, als aandenken hihihih

Liefs Hilda

Dora zei

Allebei schitterend!

Scrap o Tryck i Vedum zei

I like the cupcakes verry mutch !!!

Anoniem zei

Hallo Jeanet,

Ik zit altijd met open mond naar je creatie's te kijken. Echt geweldig!!
Nu heb ik een vraag aan je...
Zou jij voor mijn winkel spulletjes willen maken?
Ik hoor het graag van je...

Groetjes Paulien
brocant@live.nl