woensdag 24 november 2010

Tilda's kerstideeën

Dit super leuke Tilda boek is bij Gepke te koop, er staan geweldige ideeën in voor de kerst en is in ons eigen taaltje wel zo handig !Ik heb er alvast weer wat creaties uit gemaakt, binnenkort weer te zien in de loods
een laars met schaats eronder , in diverse maten te koop , ook de laars staat in verschillende maten in het boek


de bellen komen bij de Marskramer vandaan , maar binnenkort ook verkrijgbaar bij Gepke



Het witte houten hart heb ik gestempeld met een tekst en ijsster stempels



het patroon van de ijsster komt uit een borduurblad




zeg nou zelf zijn deze stoffen kerstballen niet super leuk
je kunt ze aan een groene tak hangen in verschillende maten



of in een krans aan een deur , moet ze voor mezelf ook maar gaan maken denk
ik










Ook dit doosje staat in het Tilda boek...zo leuk om te maken , hoeft natuurlijk niet alleen voor kerst maar kan voor elke gelegenheid , er staat ook een kleinere versie indit is nog een oudere magnolia stempel







mooi labeltje eraan gehangen








het is best een groot doosje , maar wel erg leuk te geven voor kerst met een presentje erin




















Dit papieren dubbele hart is ook erg leuk om van muziekpapier te maken , kheb er aan de zijkant papieren kleedjes opgeplakt



ook deze staat in een kleinere versie in het boek









De gehaakte bloem heeft m'n moeder voor me gemaakt, dikke kus mam( ze kijkt wel eens op m'n blog) een patroon hiervan staat in het Eline's boek













binnenin zit een extra hart om een lieve boodschap op te schrijven










Bedankt weer voor jullie lieve reaties , ga nu voor mezelf wat kerstcreaties afmaken













Gezellige avond allemaal













xxx Jeanet xxx















38 opmerkingen:

scrappingtwins zei

at heb je weer leuke dingen gemaakt, helemaal super. Alleen jammer dat tijd niet te koop is, om al dat moois ook te maken

groetjes de twins

hokje zei

Wat een mooie creaties heb je gemaakt, ik vind vooral het hart erg mooi geworden (ben gek op hartjes) Succes met de rest!

Fijne avond,
Miranda

Durvina zei

wouw wat mooi allemaal.

gr, Durvina

Marijke zei

Ooooooooooo wauw, zwijmel, zucht wat mooi allemaal en zo romatisch. Leuk idee dat hartje bestempelen.
Groetjes, Marijke

Angela zei

wow leuke dingen weer, zat te twijfelen of ik het boek zou bestellen, maar ben om....nu snel naar your zoap.nl ;-)

groetjes angela

Corrie zei

Wat een waanzinnig mooie creaties jeanet.
Groetjes Corrie

Ineke Original zei

Gaaf Jeanet. Mag ik vragen hoe dit Tilda boek heet. Ik heb ze bijna allemaal. Verslavend!

veel liefs,
Ineke

Carla zei

Super leuk allemaal weer!!
De kerstballen van stof vind ik helemaal té leuk!!!
Het hart is ook prachtig!!!

fijne avond...liefs Carla.

Bernadet zei

ooooooow ziet er weer supergaaf uit allemaal Jeanet!!!!!!!!!
zal wel superleuk uitzien zulke ballen in de boom, jaa het hart is ook geweldig leuk, en je mams heeft een supermooie bloem gehaakt;)

Jeanet zei

Het boek heet Tilda's kerstideeen Ineke en is in het Nerderlands !

GRoetjes Jeanet

Unknown zei

Wow, Jeanet, je hebt niet stilgezeten!
wat een mooie creatie's allemaal!
er zijn ook zulke leuke stofjes en papiertjes te koop,en ik wil alles wel hebben!
groetjes marion

Hilda zei

Ooooooooooo Jeanet ben jij even lekker bezig geweest zeg.
Oooooooooooooo die schaats is supersssssssssss. Ooooo die wil je toch gewoon met de kerst en daarna in je kamer hebben hangen. En dan de kerstballen, die zijn wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel gaaf!!!!! ooooo die stofjes ook, zo gaaf!!!
pffff en ja hoor ook nog een doosje in Tilda style, ook al zo gaaf!!!!

Jij hebt al gave creaties uit het Tilda boek gemaakt zeg!!!!!!!!

Liefs Hilda

Anoniem zei

Hallo Jeanet,

Wat een geweldige site heb je toch. Ik hou je bezigheden al een hele tijd in de gaten en ik vind het geweldig wat je allemaal doet.
Sinds kort heb ik ook een eigen blog en ik ben nog even aan het uitzoeken hoe het allemaal werkt, maar ik heb je in ieder geval al onder mijn favoriete blogs staan.
Zou je mij misschien kunnen zeggen hoe ik het aan moet pakken dat andere bloggers mijn site ook kunnen vinden. Ik zou het erg waarderen als je mij kort kunt uitleggen hoe dat in z'n werk gaat. Ik begrijp dat je vast heel veel mailtjes krijgt van mensen met waarschijnlijk ook veel vragen maar toch alvast bedankt.
Groetjes Judith

Ineke Original zei

Ha Judith,
Mag ik je een tip geven. Gewoon je naam bekend maken. Nu kan niemand bij je kijken doordat je anoniem bent. Wil je je eigen naam niet geven, bedenk dan een pseudoniem. Werkt prima. Als ik dan op jouw naam lik, kom ik vanzelf op je blog terecht. Maak maar leuke dingen. De rest komt vanzelf.

veel succes,

Ineke

Ineke Original zei

Bedankt Jeanet.
Je bent een schat. Ik had al een kerstboek ingekeken, maar daar stonden alleen kerstmannen in. Dit moet een andere zijn.

dikke kus,
Ineke

Jeanet zei

Graag gedaan Ineke ;)...ja dat wilde ik ook zeggen , je moet je naam bekent maken zodat ze op je blog kunnen kijken Judith , nu kan niemand bij je kijken ..succes !!
Groetjes Jeanet

Geertje zei

Oh wat weer super gave creaties heb je gemaakt.
Dit is weer volop genieten.
Dankt je wel dat je ons al dat moois laat zien.

Groetjes Geertje,

Ruth Philps zei

Wow Jeanet your Tilda creations are soooo beautiful!!
I love the skates they are incredible and you did such a great job with the stamping on the heart for extra handmade details!!
Love from England..xxx

Willy zei

Ohhhhh.....getver Jeanet...m'n kwijldoekje is helemaal nat, kan je voortaan niet even waarschuwen...koop ik zo'n plastic lekbakje :p
Ohhh...wat is het superrrmooi allemaal zeg, gaaf die schaats!
Groetjesss, Willy

Tineke's hobby zei

wow wow wow wat heb je weer schitterende dingen gemaakt stuk voor stuk zijn ze mooi
Groetjes Tineke

sandra_w zei

Schitterende creaties heb je weer gemaakt, Jeanet! Vooral de kerstballen en het hart vind ik helemaal te gek!

San x

tineke zei

geweldig zeg wat heb je een prachtige dingen gemaakt, enne ik denk dat ik de dijk ook maar een keer over moet om daar te gaan kijken
groetjes tineke

Inge zei

oooo wat maak jij mooie dingen zeg!! Heerlijk als je van die gouden handjes hebt..
Geniet er van en ga vooral zo door en zet het op je blog,, Dan kunnen wij(ik) ook mee genieten van jou prachtige creaties

yvon zei

Wow, dit is weer waanzinnig mooi zeg. Dat hart heeft mijn hart gestolen, zoooo mooi.
Groetjes, Yvon

Unknown zei

Oohh wat is dit allemaal weer prachtig Jeanet.

groetjes Suze

anita01 zei

Och ik smelt altijd bij jou, die laars met dat kristal, gaaf joh...wat een feest bij jou...alles is tippie-toppie mooi.

Warme trustie groet,
Anita.

Elly zei

PPfffttt ....over uit je mouw schudden gesproken ;-)...
Ik vraag me af waar jij alles uitschudt ;-). En alles is ook weer even mooi en lief en leuk. Meid, meid, wat een gave!Het ziet er allemaal weer even prachtig en netjes en professioneel uit.Super!!

groetjes, Elly

Linda zei

Helemaal geweldig Jeanet! Wat heb je weer prachtige spulletjes gemaakt! Echt heel gaaf. Het kerstboek heb ik zelf ook maar dan nog in het Noors, gelukkig staan er duidelijke voorbeelden in! Als ik dit zo bij jou zie krijg ik ook zin om er iets leuks uit te maken. Helaas ontbreekt toch weer de tijd ;-( Fijne dag! Groetjes, Linda.

Inge zei

heeeeeeeeeeeeel erg gaaf weer Jeanet, die laars de ballen het doosje, alles is weer te mooi voor woorden,
dikke knufffffffffffff

Riet zei

Ohhh wowwww Jeanet,Wat een schitterende creaties allemaal.
Zo prachtig weer gemaakt,mooie kleurtjes en details.
Jammer dat het dit zo te koop is.

Liefs Riet.

Ingrid zei

Jeetje Jeanet, wat ben jij druk bezig geweest.... Meid wat een schitterende creaties weer.
Die laars met de schaats, super en ook die kerstballen, schattig zo met die stofjes....
Heel veel moois weer om naar te kijken.
Lieve groetjes, Ingrid

marja zei

maar jeanet toch... meid wat een creativiteit!!!!
ben weg van je laars en je harten ook zo moooooooooi gemaakt!!!!!!
zo knap allemaal van je en o zo PRACHTIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

lieve gr. marja

scrapcreations-judith zei

Jeanet en Ineke, dank je wel voor jullie reactie. Het komt dat mijn naam anoniem is omdat ik dus dacht dat dan mijn mailtje alleen door jouw was te lezen, Jeanet. Een stom beginnersfoutje dus blijkbaar.
Maar jullie hebben natuurlijk gelijk. Even geduld als het goed is komt het vanzelf.
Groetjes Judith

Jacqueline (Sjakkie) zei

Wat een geweldige creaties heb je weer gemaakt, zo mooi!
Groetjes van Jacqueline

scrapcreations-judith zei

Dank je wel Jeanet dat vind ik echt een geweldig compliment.
Gr. Judith

Neltine zei

Hallokidokii die Jeanet,

Nou daar ben ik dan hoor op de thee. Hoewel, daar is het misschien nog een beetje vroeg voor hihi.
Maar ik zit hier wel met een gezellige mueslibol achter de pc en natuurlijk een beker warme thee:)

En wat zie ik hier voor leuks!!!! Wat een gave schaats, laars heb je gemaakt. Ohhhwwww wat zal die mooi staan hier aan mijn antieke kastje..hihi..lol
Wat ben je toch een createa zeg. Echt genieten hoor elke keer als ik op je Blog kom snuffelen.

Okey en nu niet langer kwebbelen, maar hup gauw aan de volgende creatie hoor. Neltientje kan niet meer wachten:):)

Een gezellig weekend voor jou en de gigagrotegroetjes van mij:)

(Neltine dus)

lody zei

Wat een droomsite. Ik raak hier niet uitgekeken en wat een inspiratie krijg je hiervan.
Groet
Lody

Joan Ottevanger zei

Jeetje wat ben je druk in de weer geweest.Maar het is natuurlijk om super leuk om die dingen allemaal te maken.