vrijdag 4 maart 2011

My Home is.....

Ja hoe noem je dit nou...een quilt borduurmerklap , ik heb heel veel ingredienten gebruikt , een beetje inspiratie van Cindy , zij maakt zulke schattige quilts, het borduurpatroon is van Stofnest , de meeste materialen komen bij Gepke vandaan...en de rest is een beetje van mezelf...hussel alles doorelkaar en dan is dit het resultaatkheb nog nooit een quilt gemaakt...maar tis superrr leuk om te doen dus zal niet de laatste zijn ,kheb geen patroon ofzo gebruikt , kheb eigenlijk meer m'n gevoel gevolgd , wat ik leuk vond heb ik erop gemaakt ... krijg het alleen niet zo goed op de foto, hij blijft niet aan de deur hangen , ook moet er een andere quilthanger aankomen , maar die heb ik besteld.
de stofjes zijn van Tilda


kheb er stoffen rozen opgemaakt, het hart is van ijzerdraad met stof eromheen
en daarop gehaakte bloemetjes

onderaan hangen kleine quiltjes met vogeltjes van vilt....uit een Tilda boek




deze kanten medaillonnetjes vond ik in een winkel




een close up van de roosjes, tis even oefenen , maar als je de smaak te pakken hebt dan zijn ze erg leuk om te maken






het kleine vogel quiltje






het huisje komt uit het boek van Eline





de beschrijving van deze lap komt op de site van Gepke te staan ...een heel fijn weekend allemaal , die van ons is weer volgeboekt met van alles
xXx Jeanet xXx








26 opmerkingen:

Sinikka zei

Wat is dit een geweldige quiltborduurmerklap ( geweldig woord ook :-D ) Ik vindt het er heel leuk uitzien.En een reuze compliment voor de uiterst mooie rozen. WAUW!!!!
Groetjes en een fijn weekend
Sinikka

Elly zei

Wow, ziet er weer prachtig uit Jeannet.

groetjes, Elly

Desirée-ScrapDees zei

wat een prachtig werkstuk is dit geworden zeg en het hoeft toch niet volgens de regels te gaan. Ik vind het juist creatief als het anders is dan normaal!
Erg prachtige details ook, mooi hoor!

Linda zei

Wauwwwww Jeanet! Mijn mond valt gewoon open! Wat heb je dit weer prachtig gemaakt zeg. Heel lief het stofje en dat borduurtje erop en al die leuke dingetjes die je er nog aan en op hebt bedacht! Helemaal geweldig gewoon!! Heel fijn weekend. Groetjes, Linda.

Neltine zei

Oi oi oi...wat ziet mijn kleine groen/grijs blauwe oogje nu weer op je Blog. Oooowwww ik vind hem zooo leuk. Meid waar haal je de tijd vandaan. Wat zou ik graag eens in je huisje kijken naar al die mooie dingen.

Kun je niet eens een paar leuke foto's maken van je huiskamer met al je gezellige hoekjes en kastjes? Lijkt me zo gezelli op je Blog staan:)

Maar anyway deze lap vind ik keigaaf joh. En dan die quilten duifjes....die zijn cute!!!!
Ook leuk voor op een kaart of zo.

Nou toedels weer en bedankt voor al dat moois;)

Knuffie van Neltine

Geertje zei

Ongelofelijk wat is dit weer mooi.
En wat een werk zeg.
De roosjes zijn ook super mooi.
Ik heb weer genoten hoor.
Een heel fijn weekend gewenst.

Groetjes Geertje,

Stofnest zei

Ach wat een lief quiltje! Heel mooi geworden!

Liefs, Ria

Lia zei

In een woord: SCHITTEREND allemaal,

groetjes Lia

Frences zei

Wauw, erg mooi zeg en helemaal mijn kleurtjes natuurlijk ;)

Groetjes Frences

Marlies zei

Geweldige quilt/borduurwerk! Een hele werkstuk, super mooi, mijn complimenten!!
groetjes, Marlies

Bernadet zei

ooow geweldig Jeanet, en die details... helemaal gaaf weer

scrapcreations-judith zei

Wat is dit echt prachtig gemaakt, alles met super mooie details en prachtige stof.
Groetjes judith

Joan Ottevanger zei

Je heb er een prachtig geheel van gemaakt echt super mooi en een heel werk.Maar het is prchtig om te zien.

little sweet things zei

Hij is echt ontzettend leuk geworden Jeanet!
Wat heb je er een werk van gemaakt, mijn petje af hoor!!!

Fijn weekend en groetjes, Sas

Tineke's hobby zei

wat heb je dit weer schitterend gemaakt heel mooi stofje en mooi geborduurd
Groetjes Tineke

Martha zei

Tja, ik weet niet wat te zeggen. Mijn mond staat nog open. Wat is dit prachtig zeg!!!!!
Groetjes,
Martha

Hilda zei

Oooooooooooooooooooo jeanet, was is die gaaaaaaaaaaaaaaf geworden.
Ik ben helemaal verliefd op de je borduurstuk, zo GAAF!!!

Ooooooooooo en dan de vogeltjes en het huisje eronder, jeetje kwijlen.

Ooooo ik blijf kijken, zo mooi.

Liefs Hilda

Ineke Original zei

Hij is super geworden!

diana68 zei

jeee.....wat geweldig leuk heb je dit weer gemaakt jeanet...je blijft me verbazen !!

diana x

Inge zei

hij is wel weer super gaaf jeanet!! echt een kunstwerk vind ik!!
Dikke knufffffffffffff

Studio Wien-art zei

Hai Jeanet,
Hoe je het ook noemt, ik vind het er super uitzien!
Groetjes, Corine

Monie zei

Jeetje wat een prachtig werkswtuk Jeanet! Complimenten , daar kan je trots op zijn. Fijne zondag!

Ingrid zei

Ik vind je quiltborduurlap super geworden!
Prachtig die roze kleurtjes.
Daar zitten heel wat uurtjes in wed ik, maar het resultaat is er dan ook naar.
Fijne zondag nog.

Groetjes, Ingrid

Atelier Suriel zei

Amiguinha,

Tudo aqui e um sonho... Cada vez que passo aqui para te visitar fico sonhando com magias e fadas.

Um forte abraço

WWW.ateliersuriel.blogspot.com
WWW.hospitalespiritualdomundo.blogspot.com

Lenet zei

Ik vind hem helemaal super!!!

Pink Princess zei

Wat een schattige dingen maak je, ben een nwe volger geworden hoor.

Groetjes van Marian

http://pinkprincessdecorating.blogspot.com/