vrijdag 18 maart 2011

Stapelen op vrijdag

Ik kijk regelmatig op het blog van Irma..."allemaal kleurtjes" zij heeft stapelen op vrijdag verzonnen , vond dat zo leuk daar wilde ik ook wel eens aan meedoenToevallig had ik deze speldenkussentaart gemaakt...het zijn 4 gestapelde ronde kussentje ,op elkaar vast genaaid ,zo kun je er een taartje van maken , kheb een kleine etagere gemaakt van kopjes

bovenop het taartje 2 klosjes die ik op de handwerkbeurs heb gekocht, omwikkeld met kant en lint , wat pinnetjes erin gestoken en een knoopje hier en daar en je speldenkussentaart is af

het naaimachientje komt bij Bep vandaan



zo ook dit kleine vingerhoedje met draad en naald , super leuk he !!


is het bij jullie ook zulk grauw en nat weer bah !! Ik wil jullie een gezellig weekend toewensen
Groetjes xXx Jeanet xXx




20 opmerkingen:

creacora zei

prachtig Jeanet en ook de bedeltjes passen er perfect bij
orgineel en super mooi !!

ook voor jou een heel fijn weekend !

groetjes Cora

Claudia. zei

Wat een geweldig mooi kunstwerkje heb je weer op je blog staan.
Een stapel te gek idee.
Stapel op vrijdag veel te leuk om niet mee te doen.
Claudia van de kleine hornte.

Linda zei

Wat schattig Jeanet! Heel mooi gemaakt en die kleur vind ik echt prachtig. Leuk al die kleine details erop. Wens je een fijn weekend. Groetjes, Linda.

Pink Princess zei

LIEF zo met die kleurtjes. Heb er eentje voor vriendin A gemaakt. EN heb hetzelfde naaimachientje ;)

Elly zei

Tja, wat moet ik er weer van zeggen???? I LOVE IT!!! Echt super gaaf!!

groetjes, Elly

Anoniem zei

Wat is dit een prachtige stapeltaart, ik vind die speldenkussens superleuk!!
Staat ook nog op mijn heeeeeeeel lange to-do lijstje ;)
Fijn weekend van Sonja

http://truutske.blogspot.com zei

Een al al creativiteit zeg ...wat 'pracht werkstuk/stapel.
Ennuh...ook hier al de hele dag grauw..en regen en regen maar...morgen ....!!!
Fijn weekend, Trudie.

Desirée-ScrapDees zei

oh deze is gaaaafffffffff! Die taart staat hoog op mijn lijstje om te maken, pik je plaatjes mee als inspiratie, mooie kleurtjes joh!

Martha zei

Oh, dit is mooi zeg!!!

Anoniem zei

Hallo Jeanet

je maakt wel heel mooie kunstwerkjes
vooral de Tilda poppen vind ik heel leuk. en al het borduur werk dat je maakt.Vraagje waar kan ik die leuke bedeltjes kopen.

Groetjes Tina

diana68 zei

onwijs Jeanet...en alles klopt weer als een klok !!

diaan x

marja zei

jeanet je hebt er een pracht van een stapel van weten te maken!!!!!
jij ook een heel fijn weekend hoor!

lieve gr. marja

Splashes of Pink and Mint zei

Wauw... dit is toch weer helemaal geweldig!!!! Die moet ik toch ook echt een keertje maken hoor, vind het zóóó leuk, vooral in zo'n kopje. Nog 2 nachtjes slapen.... joepieieieieieie!!!!!!!!!

Bernadet zei

wat ziet dit er weer gaaf uit Jeanet.
Ga jij nog maar vaker stapelen op vrijdag;)

scrappingtwins zei

wat een superleuke taart heb je gemaakt.
Echt een kunstwerk

groetjes de twins

Riet zei

Wowwwww Jeanet,wat schitterend gemaakt,prachtige kleur stof,mooie details.
Echt superrrrrrrrr.

Liefs Riet.

Cindy at her Country Home zei

JEANET, LIEVE JEANET, ik word hier helemaal niet lekker! Heb ik net de handwerkbeurs overleefd en de nodige pillen daarna moeten slikken omdat het té leuk was. Maar ook bij jou heb ik wat sterkers nodig.... oh oh oh oh oh blijf ik maar roepen, niet meer normaal ZO LEUK allemaal! En je borduurquilt, nu ga je dit horen aaaaahhhhhhhhhh WAT SUPERGAAF! Blijf nog even kijken hier want mijn neus wil niet van het scherm af blijft erop geplakt, help... hihi, Lieve lentegroet van Cin x

Miranda Slagboom-de Groot zei

ooooow wat gaaaaaaaf. dit is zo mooi.
groetjes miranda

Inge zei

wat super gaaf is deze ook weer. Heeeeel erg leuk dat stapel)
dikke knufffffffffff

anita01 zei

Och och och, ik wist het,...dit is te leuk hoor!!!!!!

ben er gewoon stil van!!!!

Grandioos sweet,....

Warme groetjes,
Anita