maandag 25 april 2011

Brocanterie Rozen en Kantjes

Hebben jullie ook zo genoten de afgelopen dagen, heerlijk wat een uitzonderlijk weer met de Pasen, de meeste diners verhuisde naar buiten met een bbq denk ik , we hebben deze dagen alleen maar buiten geleefd , doet een mens goed !



Zaterdag zijn we richting Soest gereden daar heb je een brocanterie Rozen en Kantjes....ik wist niet wat ik zag toen ik daar binnen kwam, allemaal ingericht met brocante spulletjes geweldigggg ....ging er niet met lege handen weg natuurlijk, dit krukje om nog meer oude spulletjes op kwijt te kunnen



deze heerlijk ruikende hartenzeepjes en een oude weckpot , voor m'n lintrollen



dit schattige blikje en ze hadden er ook heel gaaf kant ,ook maar een stuk van meegenomen






2 mooie oude kaarten





wanneer je eens richting Soest rijdt is dit echt een aanrader om heen te gaan, ook is er een tuincentrum bij




deze kleine kaarsjes











2 mooie oude bakvormpjes, het witte sauskommetje kwam ik laatst nog bij de kringloop tegen , ook het witte schaaltje eronder












een wit kannetje vond ik ook bij de kringloop
















en een botervloot met deksel met roosjes erop laat ik ook niet bij de kringloop liggen hoor










het zal weer wennen zijn wanneer het weer gaat omslaan , maar morgen blijft het nog goed weer en dan ben ik ook nog vrij, daarna begint het"gewone"leven weer .


Een fijne week allemaal


xXx Jeanet xXx





























15 opmerkingen:

Geertje zei

Wauw wat heb je weer mooi spullen gekocht.
Het was wederom weer genieten van je blog.
En ook wij hebben heerlijk genoten van het paasweekend.

Groetjes Geertje,

Miranda Slagboom-de Groot zei

wauw wat heb je toch weer voor mooie spulletjes.
groetjes miranda

Elly zei

Ziet er weer heerlijk romantisch uit!!

groetjes, Elly

Maia zei

Wat een prachtige spulletjes heb je gekocht! Geweldig romantisch weer die foto's en die kaarten ik hou daar zo van!!
Nog een fijne vrije dag morgen!
Groetjes Maia

Bernadet zei

jij komt ook niet vaak met lege handen thuis hè;)
Je hebt weer prachtige spulletjes gevonden Jeanet

Monie zei

Wauw , wat ben je goed geslaagd Jeanet! Het staat heel gezellig allemaal.

What's in a day zei

Je hebt echt heel leuke spullen bij elkaar gezocht en gekocht.
Wat een goed idee om je mooie lint in zo'n weckpot te doen!! Nog even genieten vandaag, maar ook met iets minder warmte moet het lukkenbuiten.

Groetjes,Eefie

Martha zei

Wat ziet dit er allemaal weer prachtig uit!!
Groetjes, :-)
Martha

Splashes of Pink and Mint zei

Owww.... wat leuk allemaal weer!!!! Nou mag ik ook niet klagen hoor, ben gisteren lekker op struin geweest! Vind je krukje helemaal super, daar kun er niet genoeg van hebben, geloof dat ik er zo'n stuk of 7 heb, hahaha!
Tja, ik ben erg ik weet het....
Lekker hè, zo'n dagje allemaal leuke dingen kopen, daar heb je soms gewoon behoefte aan.
En, komt je inspi alweer???? Bij mij begint het alweer te borrelen hoor, met al die spulletjes die nu naast me staan!
Lieve groetjes Elly

little sweet things zei

Wat een leuke spullen heb je gescoord.
Zelf heb ik hier ook heel veel spulletjes die bij Karin van Rozen en kantjes vandaan komen maar de meeste daarvan heb ik on-line bij haar gekocht. Jammer genoeg ben ik nog nooit in Soest geweest.

Groetjes, Sas

Corrie zei

Hoi Jeanet
wat een prachtige spullen heb je gescoord zeg, het ziet er weer super gezellig uit
Groetjes Corrie

Nicole zei

Prachtig! Wat mooi weer! Groetjes Nicole

Anoniem zei

Prachtige spulletjes heb je gescoord zeg! Wat een heerlijk sfeertje bij je thuis.
Lieve groet, Sonja

Unknown zei

Hele mooie nieuwe spulletjes heb je gevonden. Prachtige foto's heb je gemaakt.
Vind het engeltje helemaal een schatje.
Groetjes Brigitte

Neltine zei

Hoi pipeloi,

Zucht...ik krijg het maar niet voor elkaar om hier te komen zonder te kwijlen hihi. Die winkel in Soest heb ik ook bezocht vorig jaar. Die is zoooooo leuk!! Zoveel leuke spulletjes en hoekjes om te kijken.

En dan je aankopen...wat zul je daar blij mee zijn zeg:) Dat engeltje...DIE WIL IK OOK!! Ik denk dat ik ook maar weer eens naar Soest moet haha.

Een fijn weekend en lieve garoetjes Neltine