zondag 3 juni 2012

De laatste 2..........

Naaigereipotten, kheb er nog 2 gemaakt nu vind ik het wel weer genoeg,maar ze zijn erg leuk om te maken, bij deze heb ik het deksel voorzien van een borduurtje uit het boek van Laura  daar staan zulke leuke kleine borduurtjes in die je hiervoor kunt gebruiken 




wat mooi band eromheen gedaan en klaar


en om het potje een kantje, deze kan nog wel open erzitten wat parelspelden in en rozenknopjes , ruikt zo lekker in het potje !



nog 1 grote gemaakt met hetzelfde broderie jurkje , maar deze keer aan de buitenkant van de pot gehangen( wie weet gebruik ik het nog eens voor een popje)



kheb oud broderie eromheen gebruikt

 er bovenop een kaartje met klosje en klein schaartje en een naaimachientje




voor Your Zoap ben ik ook al begonnen , ik maak verschillende kleine borduurprojectjes in diverse kleurtjes 



ik gebruik bestaande patroontjes die ik zelf uit verschillende patronen samenstel, zo krijg je weer hele nieuwe patroontjes( deze zullen niet te koop zijn maar krijg je per mail wanneer je het pakketje koopt)


hier ga ik naaldenboekjes van maken dus het worden leuke kleine pakketjes met borduurtjes waar je niet heel lang over hoeft te doen , wel zo leuk toch snel resultaat ;)

Ik ben nog aan iets nieuws begonnen ( hoezo niet genoeg te doen hebben ) , het is een breirol, maar daar later meer over !

Wat een druilerige dag vandaag dus lekker binnen aan de freubel !


Liefs Jeanet

18 opmerkingen:

Pleuntje zei

Je hebt al zoveel mooie potten gemaakt. Je huis staat ondertussen wel vol denk ik. Vandaag inderdaad een mooie dag om te "knutselen" X

Riet zei

Wat is dit toch weer schitterend gemaakt Jeanet.
Elke keer toch weer anders,vind dat geborduurde heel fijntjes.
En dat jurkje ohh meis wat mooi en lief.

Fijne dag verder.
Liefs Riet.

Miranda Slagboom-de Groot zei

Wat ziet dat er toch weer mooi uit.
Je blijft maar bezig.
Groetjes Miranda

Unknown zei

Je naaigereipotten blijven ontzettend leuk om te zien, mooie stofjes heb je gebruikt!
En dat kleine jurkje, zo schattig!
Mooi ook met de borduurwerkjes erbovenop.
Je werk voor YZ ziet er al heel veelbelovend uit hoor!
Veel freubelplezier vandaag,
liefs, Sonja

.♥.Gaby.♥.Homestyle.♥.. zei

Hi Jeanet..♥
Prachtig weer die mooie potjes ze worden steeds mooier ..♥
Doe je het nu met lijm plakken of vastnaaien..?
En welke lijm gebruik je.?
Ik lees het wel van je op mijn blog ..;)
Nog fijne zondag Liefs Gaby..♥

sandra_w zei

Leukkkkk, Jeanet! Ook je werk voor YZ ziet er schattig uit!

Freubelse....:)

San XX

Anja Leijten zei

Wat ziet het er weer prachtig uit! Wordt helemaal blij van jouw mooie creaties!!
Wat voor potten gebruik jij als ondergrond?
Groetjes en veel freubelplezier liefs anja

scrappy jen d zei

Lieve Jeanet,
Wat een schitterende potten zijn dit geworden! Je kan toch echt wel toveren met stofjes en kantjes!
Ik bewonder je zo!
Liefs, Jen.

Oude lappen zei

Wat mooi voor op een naaikamertje. Zo gezellig. Mij lijkt het toch wel wat werk hoor.
Fijne zondag nog
Liliane

Corrie zei

Wat een hoop moois laat je ons weer zien, leuk zeg al die potjes zo bij elkaar en het jurkje zo lief

Freubelse
Groetjes Corrie

Rita zei

wat ziet het er toch weer hardstikke mooi uit, succes met het maken van de patroontjes van YZ.
leuk dat je aan een breirol gaat beginnen, ik ben er ook net meebegonnen echt leuk om te doen.

fijne zondag en groetjes van Rita

Laura zei

Hi Jeanet,
Prachtig zijn je potten wéér. en dat jurkje GAAFFF. Het is een hele mooie verzameling geworden.
Inderdaad fijn fröbelweer. succes met je borduurtjes bij YZ.
Lieve groetjes Laura

Danoesja zei

Hoi Jeanet

Wat een prachtpotten weer, ik ben er helemaal weg van, en je hebt er mooie borduurtjes op gemaakt..... ik zit weer te genieten.

Lieve groetjes
Danoesja

scrapcreations-judith zei

Ziet er echt allemaal weer prachtig uit, Jeanet. Mijn complimenten.
groetjes Judith

weitjes zei

Hoi Jeanet,het ziet er weer prachtig uit, zou bijna een keer bij je binnen willen gluren,denk dat ik mijn ogen uit zal kijken, geweldig gewoon,nog bedankt voor je patronen, groetjes en liefs Francis

Hilda zei

Yoehoeeeee Jeanet,

Wat staan ze mooi bijelkaar, die 2 potten met borduurseltjes. Super!!!!!!!!!
En je laatste grote grote voorraadpot is heeeel mooi, dat kanttie en dan zullen we het maar niet over het jurkje , kwijlen!!!!!!!!!

Ooooo je borduurstukjes voor YZ zien er nu al gaaf uit......... heel veel succes ermee.

Liefs Hilda

Willy zei

Wauw...wat een gave dingen zie ik allemaal weer bij je Jeaent!
Groetjes, willy

Marguerite zei

Wat een mooie potten heb je weer gemaakt. Nadat ik het boek bij jou had gezien heb ik het ook bij Laura besteld. En oh, in het echt is het nog mooier. Ben aan mijn eerste borduurprojectje uit het boek begonnen. Binnenkort zal ik wat foto's showen op mijn blog. Bedankt nog voor het showen van dit mooie boek op je blog.
Trouwens je hebt een te gek blog met super leuke ideetjes.
Groetjes Marguerite