dinsdag 11 september 2012

Hello Autumn

 Je kunt het buiten al goed zien ,de herfst staat  voor de deur, je ziet  prachtige kleuren vooral de hortensia's , maar ook grote spinnenwebben met dikke spinnen erin , brrr ...... ben wel in de herfst geboren maar hou niet van dit seizoen met z'n gure wind en regen ,  je kunt het binnen wel gezellig maken natuurlijk, kheb m'n borduurtje van vorig jaar weer opgezocht
"AUTUMN "
bij de Wibra waren er leuke herfstspullen te koop , zoals kaneelstokken en eikeltjes daar heb ik een schaal mee opgemaakt , kaarsje erbij voor de donkere avonden... 


m'n pompoenen van vorig jaar erbij
 
 
een toef hortensia uit eigen tuin geknipt, vindt deze kleur zo prachtig
 zo krijg je binnen ook een beetje herfstgevoel

dit zijn de letters die ik voor m'n borduurtje heb gebruikt
in witte manden ook bollen hortensias

  was afgelopen zaterdag in Soest bij de Bosrand dat is zo'n gaaaaave winkel als je er eens in de buurt bent moet je er echt een kijkje nemen *klik*
het witte sauskommetje met kanten randje erin komt daarvandaan en ook de houtenklos met kant

 
m'n "oud "gemaakt boek erbij
 een hengselmand met plaid  , kun je zo lekker in weg kruipen voor de kille avonden
 
 ook dit oude Franse tafeltje komt bij de Bosrand vandaan , ik had er nog net een plekje voor !

ik steek lekker de kaarsjes aan , gezellig !
 
xxx Jeanet xxx

23 opmerkingen:

Bernadet zei

wat gaaf Jeanet.
Wat heb je trouwens een mooie profielfoto

sharon's shabby creations zei

Hoi Jeanet,

Wat een geweldige vondsten heb je daar zeg!! Leuke dingen gekocht ook!! Veel plezier ermee!!

Groetjes Sharon

nelleke zei

Tjeeee.....meisje,

Wat ben je toch actief en creatief!! Ik ben in love op je tafeltje! De rest van de post is ook weer zeer inspirerend en seizoengericht!
Heerlijk hoor.


liefs

Nelleke

Daphne zei

Jee zeg, ik zou zo bj je aan willen schuiven, wat een gezelligheid!!
Geniet er maar lekekr van, groetjes, Daphne

Thea zei

En toch hou ik ook van de herfst met zijn prachtige kleuren en als af en toe de wind eens om het huis waait, heerlijk! En met zo'n prachtig herfsthoekje maakt het helemaal niet meer uit, heel leuk gedaan.

Groetjes Thea

Unknown zei

Oh,dat tafeltje,wat een mooi ding zeg en je hebt er weer een heerlijk hoekje van gemaakt,wat een mooie herfstpost,die hortensia in die rieten manden staat er supermooi bij,genieten hoor,liefs,Sonja

liesje zei

Wat ziet het er weer heel gezellig uit.Ook je boduurwerkje ziet er prachtig uit,ik zou dat ook nog wel eens willen maken maar ik weet niet of ik dat nog zou kunnen,het is al een tijdje geleden dat ik het nog gedaan heb.Volgende week ga ik ook van start met mijn herfsdecoratie eerst nog een feestje vieren voor mijn man zijn zestigste verjaardag en dan komt er veel volk en dan moet ik alle meubels verhuizen.Dus nog even wachten en dan kan ik ook van start gaan;
Lieve groetjes Carine

Miranda Slagboom-de Groot zei

Wat ziet dat er weer gezellig uit.
Groetjes Miranda

.♥.Gaby.♥.Homestyle.♥.. zei

Hi Jaenet..♥
Het ziet het weer Mooi uit bij jou..;))
Ja ik ken de Letters ook ze zijn prachtig heb er ook de jaargetijden van..;))
Nu het regent beginnen de herfstkriebels bij mij ook ..wahaha..;)
Lieve gr Gaby..♥

Rozen van papier zei

Ik moet nog niet aan de herfst denken! Maar jouw tafreeltjes zien er erg mooi uit, je borduurwerkjes zijn erg mooi! En de kleur van de hortensia is prachtig!Wat leuk dat je in Soest geweest bent, ik ken Soest nog goed en mijn ouders zijn in de herv. kerk in Soest getrouwd lang geleden.Zo mooi plekje daar!

Groetjes Janny

Unknown zei

Wat staat dat weer prachtig je kan zo heerlijk alles super gezellie maken ook een kunst hoor ik vind het een schitterend plekje en wat een mooi spullen weer

Liefs Nellie

Andrea zei

Leuk hoor een hoekje met die roze hortensia. Alleen ik hoop de de echte herfst nog even wacht. Ik geniet nog van het laatste zomertje, lekker buiten leven.
groetjes Andrea

Monie zei

Oh , Jeanet wat een gezellig sfeertje heb je gemaakt. Ik ben er weg van.Je nieuwe spulletjes zijn ook erg leuk. Ik ben weg van het tafeltje!Groetjes van Monie

Willy zei

Ziet er weer supergezellig uit Jeanet!

Corrie zei

je hebt er een heel mooi en sfeervol tafereel van gemaakt Jeanet

groetjes Corrie

sandra_w zei

Heerlijk sfeertje heb je weer gemaakt....Prachtige hortensia's ik ben d'r gek op....

San xx

Danoesja zei

Hoi Jeanet

Wat ziet het er sfeervol uit, een heel mooi geheel.
Het borduuralfabet is heel mooi. Het valt mij wel op dat de W vaak ontbreekt in borduuralfabetten, zou dat een reden hebben?

Lieve groetjes
Danoesja

Hilda zei

Yoehoeeee Jeanet,
Wat een gaaf tefeltje zeg, superrrrrrrrrr.
En wat heb je het allemaal weer mooi aangekleed.
Heerlijk hé met leuke koopjes leuke tafereeltjes maken...........


Liefs Hilda

Anoniem zei

I think this is one of the most significant info for me. And i'm glad reading your article. But wanna remark on few general things, The site style is great, the articles is really excellent : D. Good job, cheers
My web page lanautica

Anoniem zei

I rarely comment, however i did some searching and wound up here "Hello Autumn".

And I do have a couple of questions for you if it's allright. Could it be only me or does it look like a few of these remarks look as if they are coming from brain dead individuals? :-P And, if you are posting on other social sites, I would like to follow anything new you have to post. Would you make a list of the complete urls of all your shared pages like your twitter feed, Facebook page or linkedin profile?
Also see my website :: Financial Advisor

Anoniem zei

Link exchange is nothing else however it is simply placing the other person's website link on your page at suitable place and other person will also do same in favor of you.
My web site: wildthumbs

Anoniem zei

whoah this blog is great i like reading your articles. Keep
up the great work! You recognize, a lot of people are hunting around for this information, you could aid them greatly.
My website Strategic Business Plan

Anoniem zei



Feel free to surf to my page: cordyceps sinensis