woensdag 30 oktober 2013

Een koffertje volgeladen....


 
 Kijk nou Beer een koffertje wat
zal daar nou inzitten
zullen we het maar openmaken
ze is er nu toch niet hihihi

Ooo er zitten allemaal mooie kleertjes
in ... ja das waar ook ze was
afgelopen zondag naar de poppen en berenbeurs geweest
waar altijd zoveel vriendjes
van ons te vinden zijn 

zullen we eens kijken of er iets voor
ons tussen zit
vindt ze vast niet erg
als we vast gaan passen
 
kijk Beer
dit is een mooi vestje voor jou
je houd toch zo van rose

wat een handige muts is dit
speciaal voor beren gemaakt
zeker waar hun oren inpassen
hihihi gekke Beer nee natuurlijk niet
das een broekje pas het maar aan

ook een gebreid hemdje erbij en
dat vestje staat je prachtig
ze heeft zelfs slofjes voor
je meegenomen
zo krijg je het lekker warm Beer

zullen we eens kijken of er ook wat voor mij
in zit
een lekker vestje voor de wat
koudere dagen

ze kent wel precies m'n maat zeg

maar kijk dit is ook een mooi jasje
zal ik eens proberen
of het past

en wowwww echte schoentjes
die heb ik altijd al
willen hebben
tis zeker mijn maat


jippieeeee Beer ze passen nog
prima ook

en het vestje zit me als gegoten

ze heeft ook wat extra truitjes gekocht
voor als we weer
eens wat vies maken,
dat doen we nog al eens
he Beer ?

deze gaan we niet passen hoor
die liggen zo netjes op een
stapeltje

 
Beer er zit nog veel meer in het
koffertje
ze is gek op kant
ja dat wisten we nu wel hihihi

Wat doe je nou Beer ?
Ik kan me er ook prima
onder verstoppen hahaha.....
 maak er nu niet zo'n rommeltje van
zometeen komt ze thuis
en dan moet het
weer netjes zijn

wat zal dit nou zijn
dat lijkt wel een spoel
voor een spinnenwiel ?
Er zit nog draad op ook
en nog wat oude klosjes garen
soms moet ze onze kleertjes wel eens
maken als we er een gat invallen
dus altijd handig

ik zie nog veel meer kant
dit zal ze zelf wel netjes opruimen denk ik
of ze gaat weer kaartjes maken
waar ze het omheen rolt

Kom Beer laten we alles weer netjes
in het koffertje terug leggen
net of er niets gebeurd is hihihi

kijk zien jullie dat plaatje
2 van onze vriendjes maar
deze wonen bij Diana

 
Dit was een impressie van wat ze gekocht had
op de beurs
met in de hoofdrol
IK
 die bijna 1 van de eerste antieke poppen was
die hier is komen wonen

en Beer zij komt helemaal uit Parijs !

 
ik hoop dat jullie het leuk vonden en
graag tot de volgende keer !



12 opmerkingen:

Het lieve hemeltje. zei

Oh wat een heerlijk verhaaltje..ik heb weer zitten genieten hier.
En wat een super gave kleertjes heb je op de beurs gevonden.
Het ziet er allemaal zo schattig uit.

Liefs, Ciska

*Mieke*Petitevictorianrose*and*PastTimeChildhood zei

Lieve Jeanet, wat een schattig verhaaltje, en wat kennen ze je goed, die twee bengels hihi.

De kleertjes die je gekocht hebt zijn super gaaf en de foto´s zooooleuk, echt weer een post om heerlijk van te genieten :)

Zo de zien had je een fijne dag op de beurs, geniet nog maar lekker van al die prachtige spulletjes.

Voor jou nog een fjne week.

Lieve groetjes Mieke

Lida zei

Schattig verhaaltje en beeldschone aanwinsten! Puur genieten! Groetjes
Lida

Carla zei

Leuk verhaaltje...en wat een schattekes!!

liefs Carla.

Maia zei

Heerlijk genieten om zo'n mooi foto verhaaltje te lezen hoor pop!
Jullie zijn wel erg verwend door Jeanet!
Ze heeft zeker lopen genieten op die beurs en de prachtigste dingen gekocht!
Wat zien jij en beer er fantastisch prachtig uit, heerlijke kleertjes voor de winter!
Doen jullie de groeten aan Jeanet en bedankt voor het weldige verhaal!
Fijne avond!
Liefs Maia

Hilda zei

Oooooo Jeanet, wat zijn beer en pop eigenlijk ondeugend geweest hé!!!!
Maar goed zij hebben ons wel laten zien wat voor gave aankopen jij op de beurs hebt gedaan.
Ooooo dat vestje van de pop, zo gaaaaaaaaaaaaaaaaaaf!!! Doet me aan vroeger denken, ik had ook zo'n vest, maar dan in rose en ecru, die kriebelde.

Nou beer en pop, ik hoop dat jullie wat vaker wat laten zien..............


Liefs Hilda

Unknown zei

Wat een lief verhaaltje Jeanet. Zo leuk beer en pop die stiekum je koffertje uit pakken en alles even passen. en wat een prachtige pop. die had ik nog niet gezien volgens mij. Echt een lief snoetje. Je bent echt leuk geslaagd op de poppenbeurs.
Lieve groetjes Brie

Corrie zei

Nou beer en pop, jullie zijn goed voorzien, wat zorgt het vrouwtje toch goed voor jullie.

Unknown zei

Hoi Jeanet, wat leuk zeg zo´n ondeugende pop en beer in huis, wie weet wat ze allemaal nog zo uitspoken als jij niet thuis bent hihi.
Ik heb weer heerlijk zitten te genieten van al die prachtige spulletjes en die mooie foto´s.
Je bent echt goed geslaagd zeg !!

Liefs Anna

Annelein zei

Jullie zijn twee ondeugende schatten... maar ik zal niet verklappen hoor...

Mijn kleine wereld zei

Deze twee amuseren zich blijkbaar te pletter met hun nieuwe outfit, wat heb je dit weer leuk overgebracht, zeker om de opmerking van de berenmuts heb ik hartelijk moeten lachen, echt van dit blogje genoten!
Je hebt er leuke kleertjes gevonden Jeanet. Ik was zaterdag op de poppenbeurs en kocht er ook van die mooie kant. We kunnen weer heerlijk verder de rest van de winter.
Liefs,
Christelle

Coby zei

Hoi hoi, wat een mooie spullentjes heb je gekocht en wat een mooi kant die oude klosjes met garen wat een beetje verschoten is vind ik ook zo leuk.
Je hebt er weer een geweldig verhaaltje omheen gemaakt, zo gezellig...

Liefs
Coby